Rehabilitering på Tjugonde

Har du ont i ryggen eller nacken? Har du ett opererat knä eller ont i en axel? Har du olika stressrelaterade symptom, problem med övervikt eller typ 2 diabetes? Tjugonde Rehabilitering erbjuder flera olika rehabiliteringsprogram beroende på vad du behöver. All rehabilitering på Tjugonde är individuell. Vårt mål är att du ska må och fungera bättre.

> läs mer

Boka tid på naprapaterna.se

Naprapaterna är det självklara valet när du har ryggskott, nackspärr, spänningshuvudvärk, ischias, yrsel, axel- och skulderbesvär, löparknä, ömmande hälsenor eller andra besvär från dina muskler eller leder.
Vi hjälper dig att må bättre!

> läs mer

Träning utomhus

Passa på att boka tid för uteträning och löpträning i Malmös vackra parker med vår PT Amanda Rosell. Hon hjälper dig komma i form eller/och hitta rätt teknik för din träning.
Kontakta Amanda direkt via mail amanda@tjugonde.se eller mobil 0768 250 251

> läs mer

Öppettider under sommaren

Företagshälsan - Under veckorna 28 och 31 har vi lägre bemanning. Vi har sommarstängt på företagshälsan veckorna 29 och 30. Måndagen den 7 augusti (vecka 32) är vi tillbaka med full kraft.

Naprapaterna har öppet hela sommaren utom vecka 29. Vi behandlar dig som har stela leder och ömma muskler för att må bra och fungera bättre. Boka din tid på www.naprapaterna.se OBS! Vecka 29 är mottagningen helt stängd.

Puls träning & gym - har öppet under hela sommaren alla dagar mellan 06.00-23.00 - precis som vanligt.

> läs mer


Ledigt jobb – Företagssköterska

Tjugonde växer. Vi söker en företagssköterska som ska vara del av vårt Tjugonde team. Läs mer på startsidan under “Företagssköterska till Tjugonde” Sista anmälnings dag den 31 maj. Vi ser fram emot att höra från dig!

> Läs mer

Tjugonde på Istagram

Följ oss på Instagram @tjugonde_ för tränings tips, motivation, utmaningar och vardags uppdateringar från Tjugonde.  

> Läs mer

Annikas må bra tips för att hålla förkylningar borta

Annikas ingefärsshot 200 g färsk ingefära 1 l vatten ½ dl honung 2 citroner 1 äpple i bitar Riv ingefäran grovt med skalet på och lägg den i vattnet. Värm upp till max 60 grader i 20 minuter. Koka inte, då försvinner det nyttiga. Sila av ingefäran och blanda i honungen medan det fortfarande är […]

> Läs mer

Tjugonde frågar: